svar till hairdresser future+ min dotter+rebecka+anonym+Bodil en riktig vän

Jag är tacksam och glad att ni tycker min blogg är intressant. Det är nyttigt för mig att få berätta och att få reaktioner på min livs historia. så tack snälla......

Till dig hairdresser vill jag säga att det är nyttigt för dig själv om du kan komma vidare i livet genom att prata med din pappa på en neutral plats, där du känner dig trygg. Om du tycker att det känns jobbigt, så skriv. 
Ta fram ett tomt dokument och skriv precis vad du känner, att du är rädd och att du har svårt att släppa ,allt som hände när ni levde tillsammans som en familj. Då får du en chans att få hans reaktion och en förklaring och förhoppningsvis ett erkännande och en ursäkt, som ska komma från hjärtat.
Börja med det , så får du se vad du får för reaktion.
Oftast hatar man sin pappas sätt att behandla familjen men samtidigt så bär man på en kärlek...som man inte själv riktigt kan identifiera.  .Lycka till.

Till min älskade dotter, du känner mig så väl och tillsammans med dig är jag trygg. Du och dina syskon är det bästa jag gjort i mitt liv. Tack för att ni finns och att ni bryr er...älskar er... alltid er mamma..puss

Till dig Bodil vill jag bara säga.....du har blivit en sann, trogen och 100 %-ig pålitlig vän.  Dig litar jag på fullt ut och jag är glad att också du följer min blogg. Du kommer alltid att stå nära mitt hjärta. Tack för att jag får vara din vän.Jag hoppas vi har många roliga år framför oss.  Kram på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0