En alldeles vanlig grå dag med sol i sikte

Måndag förmiddag
Vaknar till en vanlig måndag, har inget alls speciellt på programmet.Kanske jag ska skriva lite dikter, det brukar funka bra när jag inte har det stressigt runt mig.

Vad hände ??
Hade skrivit ett långt inlägg med en av mina dikter som avslutning och när jag gick in i morse, så var allt borta.....
 jäklar också, det är som jag sa i mitt första inlägg, jag är långt ifrån ett proffs inom cybervärlden.
Fortsättning får följa i kväll, nu ska jag till frissan och ordna kalufsen, det gäller att se snygg och fräck ut.
Kram från Gull-Britt

Kommentarer
Postat av: Monica

lilla mamsen

jag skall följa din nya blogg med spänning om vad som gömmer sig i din varma goa kropp !!



massor av löve från Monica

ps du är alltid fräck i håret ds hihihi

2009-01-20 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0