Dagmar-en ny fin vän

Tack Daggan för dom fina orden.
Jag håller med dig att man absolut ska släppa på förlåten om man känner att det är det man orkar och vill.
För mig känns det väldigt befriande att få öppna upp och samtidigt tror jag,  att jag kommer att känna  mig mer hel och harmonisk , den dagen ,  som jag har gått igenom hela mitt livsregister.

Jag lever ju idag ett rikt liv , men det konstiga är, att jag kan känna att jag på något konstigt sätt, inte skulle vilja vara utan , åtminstone delar av min barndom.

Den har ju format mig till den människa jag är idag
Jag tror  inte att jag skulle haft förmågan att känna den glädje som jag idag känner när jag tittar på min egen familj....
Jag blir  lycklig av ett  leende från en medmänniska  och det kan  rädda min dag
Jag finner stor glädje av att kunna hjälpa någon i en utsatt situation
Jag känner att jag har fått gåvor, som jag tror att jag inte hade fått om jag vuxit upp i en " normal " familj.

Det kanske är ett försvar eller inbillning, men det hjälper ändå mig att finna mening i livet.

Jag är också glad för att ha fått lära känna dig Daggan, du är en underbart fin människa själv.

Nu ropar mannen att klockan är midnatt, så det är väl dags att stänga locket för idag.  Kram från Gullabritta

Kommentarer
Postat av: Dagmar Bergström

Tack Gullan...det är en ära att få vara din vän...kram/Dagmar

2009-01-28 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0