Trött....trött...trött

Ikväll känner jag mig riktigt trött och orkar inte skriva nån längre berättelse....jag ska strax stänga av datorn, ta fram något trevligt att läsa och koppla av. Jag talade ju om för er igår....att min dator kapsejsade...jag kom inte in på internet.
Körde till Halmstad till 3G affären och fick hjälp...så igår kväll var jag glad och lycklig igen...men vad händer i morse....det gick inte att komma in på internet igen....jag trodde jag fick spader.....och fick ge mig iväg till Halmstad i åter igen....jag har drygt 5 mil att köra dit....så det är ju inte precis ...att springa runt kvarteret....nu är den iallafall fixad igen....men krånglar den i morgon ....så har jag talat om för personalen på 3 att jag bryter mitt kontrakt......för så här kan jag ju inte hålla på....men nu har dom lovat att det ska hålla och att ingenting mer ska hända........jag får se........kanske ...kanske ..att jag tror dom.....I   dag har det verkligen varit full fart ...först iväg med datorn....handla lite mat.....städa kontoren på ungarnas företag....hem o laga mat.....och ikväll var det möte i hembygdsföreningen..och nu sitter jag här och känner mig ... urblåst........helt jävla urblåst.......i skallen...  nu orkar jag inte mer.......
Sov gott ni alla....vi hörs imorgon.....och då fortsätter min berättelse med någon av alla episoder som har hänt  mig under livet........kram från Gull-Britt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0