En farmor//mormor att blogga med..

Någon undrade varför jag inte bloggar om min farmor/mormor roll, 
citat : " du har ju massor av erfarenhet och tänk vad många unga människor det finns  idag, som inte har någon äldrekontakt. " slut citat.
Ja, så är det kanske.
Nu är jag  ju inte precis nån lastgammal farmor eller mormor,  jag är 60 år och  en lite lagom mix av äldre och ibland lite yngre, som är som människor är mest, men som har massor av :

livserfarenhet
socialt patos
tycker om människor
gillar att lyssna och att hjälpa
engagerad
hänger med
inte mossig...
har  7  barnbarn mellan 3 och 19 år, som kommer och berättar eller bara vill lätta sitt hjärta, när mamma o pappa inte förstår.
ett av barnbarnen adopterat från Korea , en underbar liten människa, som har lagt beslag på  en bit av mitt  hjärta.
han delar det givetvis med mina andra barnbarn
Erfarenhet av både misslyckande, jobbig uppväxt,kamp och seger..

Kan jag lyssna på någon som behöver berätta.....så finns jag här.
Kanske att jag kan få en ny viktig uppgift i livet, det vore 

alldeles..alldeles ...underbart
Du är varmt Välkommen in på min blogg.

Kram från farmor/mormor Gull-Britt

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag måste bara säga att oj vilken häftig blogg! Jag håller på och ger min mamma datalektioner och i veckan lärde hon sig hur Internet-ikonen ser ut på skrivbordet. Och att min mormor skulle lyckas ta sig ut på internet finns inte en chans ;)

Om du vill få din blogg lite extra uppmärksammad så skulle jag starkt rekommendera att du har en annan bloggdesign, om du vill så kan jag göra en åt dig :) Om du vet lite vad du vill ha för stil på den så kan du maila en beskrivning till mig och skicka med lite bilder om du vill ha några såna i designen :) Skicka mailet till [email protected]

Kram Denise

2009-02-08 @ 10:36:03
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-08 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0