Bloggmormor//Farmor på vift

Imorgon ska jag ut på vift och ha en riktig slappedag. En kompis har gett mig en heldag i Halmstad, med mat, shopping och biobesök, i födelsedagspresent. Vi brukar ge varandra upplevelser, istället för saker, man har ju liksom nog av prylar när man har kommit upp i min ålder, så det vill jag inte ha några fler.
Det är faktiskt lite skönt att komma hemifrån då och då och bara få göra vad man själv vill och slippa dom gamla vanliga tråkiga rutinerna.. 
Nu har jag tittat på Lets Dance och det är alltid lika inspirerande, där hade det varit fräckt att vara med, tänk er att sväva ut i det blå med en proffessionell danspartner i sina armar, med tjusiga kläder och fina frisyrer och publik på plats  och för att inte tala om all TV-publik
Det sägs att det ska vara nyttigt att fantisera, det finns väl nåt ordstäv som säger " håll drömmarna levande " och det är just det som jag håller på med nu och fastän det bara är drömmar, så har jag jäkligt roligt under tiden...För att vara realistisk, så är det väl det närmaste man kommer.
Ville ha ut mina bloggar på bloggtoppen och bloggportalen, men jag lyckas inte. Jag vill gärna att fler ska kunna läsa dom.
Har någon lite tips om hur man gör. Jag lyckas registrera mig, men sedan klarar jag inte resten. Det ska ju gå att 
få ut det man skriver automatiskt till dom här olika bloggställena, som har många läsare.
Ja, ni hör,ni hör.. jag har åldern emot mig, börjar nog bli lite smågammal , så det är inte helt enkelt, det här med datakunskap.
Nu för tiden så får ju alla ungar IT teknik med vällingen, medan vi gamlingar, får försöka klura ut på egen hand, hur det ska va...jag lovar att det blir många hjärnceller, som nästan dör eller åtminstone kryper ihop och gömmer sig nånstans i min skrynkliga hjärna, när jag slår på stora trumman och kräver deras 100 % iga medverkan, för att hjälpa mig att fatta hur i helsicke det ska vara...  men nu tror jag att jag ger upp för ikväll, jag måste ju vara fräsch och vacker till i morgon, när jag ska göra stan, min favoritstad Halmstad.
Sov så gott och kram på er alla från blogg//mormor Gullabritta.

Kommentarer
Postat av: jane

Hej hej!!!!hoppas allt ok!!!

är nominerad visst i veckans bloggar..vill du rösta,vore det jättenajs?!!kram

2009-03-02 @ 09:21:06
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0